søndag 27. januar 2013

Søndagshygge

Da var det søndag..
Tirsdag reiste vi til Norge, vi kom ikke frem før fire om morgningen.
Da hadde vi sittet 3 timer på legevakten/akuten.. Vi var ikke prioritert fikk vi til 
beskjed, sammen med tilbud om en Alvedon.. Det kunne ta 6 timer til.
Med en liten Trym som hadde 40 i feber inne på 5døgnet, som hadde sovet 90% av denne
tiden samt ikke spist, og knapt drukket. Vi var ikke prioritert. Det avgjorde de ved å ta tempraturen.
Som fremdeles lå kring 40'c. 

Til slutt med mor så sint at vi heiv oss i bilen å kjørte enkomst 33mil for en time
hos vår gamle fastlege.
Resultatet var førhøyet CRP, betennelse i øyne, ene øret og halsen samt en veldig stygg hoste.
Takk Falu-akut.
Nå er vi på antibiotika og alt er mye bedre.

Storm og Ozos morgenkos.
Ungene var bedt i akebursdag i dag.. Men det sier seg selv at Trymster er hjemme med mamma.
Vi ser på Drømmehagen, og snart er det tid for lur.
Da skal jeg benytte tiden til søndagsoppryddning,

Håper søndagen deres er flott.

Klem Musefletta

9 kommentarer:

  1. Huff, så ille!!!
    Godt at Trym er på bedringens vei nå da ♥

    Ønsker deg ei fin ny uke - uten sykdom!

    SvarSlett
  2. Er det mulig!!
    Stakkars lille Trym.
    Godt at det ordnet seg til slutt :)
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Uff, så dårlig!! Godt dere fikk ordnet opp etterhvert :)
    Herlig bilde av skjønningen :)

    Klemklem

    SvarSlett
  4. uff og huff, men for en mamma! WOW!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Supermamma! For en historie :/ Ikke greit altså ,sånne historier gjentar seg hele tiden. Synes leger skal høre mer på foreldrene! Stakkars dere. Godt det ordner seg.
    Fiin blogg - følger deg videre!

    SvarSlett
  6. Hei søteste!
    Måtte bare innom deg en tur jeg nå..altfor lenge siden sist.
    Supermamma ja- henger meg på den altså !! Huffa meg, syke barn er ikke morsomt. Håper det går bedre med gutten din nå:)
    En fin fin helg ønsker jeg deg og dine.
    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Hei søteste!
    Måtte bare innom deg en tur jeg nå..altfor lenge siden sist.
    Supermamma ja- henger meg på den altså !! Huffa meg, syke barn er ikke morsomt. Håper det går bedre med gutten din nå:)
    En fin fin helg ønsker jeg deg og dine.
    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Oj, oj. Dere ble ikke prioritert? Har ikke hørt på maken. Jammen godt at dere tok den lange kjøreturen slik at dere fikk funnet ut hva det var og fikk medisin. Huff, stakkars gutten. Håper at han snart blir bedre. ;)

    Ha en fin uke. Her laver snøen ned og formen er ikke på topp. Da er det vel lov å drømme seg mot vår og sommer? ;)
    Klem ;)

    SvarSlett
  9. Fy søren altså.
    Kjenner jeg blir så sint!

    Håper skatten din nå er på god vei til å bli frisk.

    Fortsatt god bedring ♥

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)