onsdag 2. januar 2013

Nytt år, nye muligheter..

Jeg klarer ikke la bloggen ligge.
Til tross for en mnd med altfor mye å gjøre har resultert i at innleggstallene mine har vært like med null.
Jeg har innsett at jeg har lagt for mye press på meg selv iht innholdet.
Det er ikke rom for en ren interiørblogg, selv om jeg elsker å lese de.
Her finnes hjemmet, skolen, ungene, maten, kreativiteten og så mye mer.
Og ikke noe av det er perfekt.

Mitt nyttårsløfte for det 2013 er å slutte å være så selvkritisk.


Med dette ønsker jeg dere er herlig start på det nye året, vi blogges snart igjen :)

7 kommentarer:

  1. Det herligste er at ein er seg sjølv,deler det ein ønsker å dele og husk det er din blogg og ein blogger om det ein har på hjerte og då blir bloggen ekte og personlig og viser det du vil formidle:)

    Håper du har hatt ei fin jul og vil ønske deg et godt nytt år:)
    Gleder meg til fleire innlegg fra deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Finnes det egentlig noe som er perfekt da? ♥

    Ser frem til å følge bloggen din også i dette nye året :)
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år. ;)

    Ikke vær så streng med deg selv. Jeg er innom deg uansett om det er kort eller lenge siden siste innelegget hos deg. I noen perioder i livet må andre ting gå fremfor andre, sånn har vi det jo alle sammen.

    Håper på en fint år for deg og dine. ;)
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  4. Godt nyttår:)
    Ikke legg så stort press på deg selv når det kommer til blogging. Jeg for min del liker best de bloggene som handler litt om alt og er skrevet akkurat sånn som det er:) Perfekt er kjedelig;)
    klem

    SvarSlett
  5. Kjære søte deg!
    Riktig godt nyttår:-) blogg når du har tid, lyst og om hva du vil, det gjør jeg. Tiden strekker ikke til og bloggen blir da ikke høyt prioritert alltid:-)
    Gleder meg masse til å følge deg i året som kommer. Må også takke deg for alle dine fine kommentarer, kjempekoselig!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  6. Tar turen innom for å ønske deg ett riktig Godt Nyttår :)
    Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2013.
    Ingen er perfekte og kan heller ikke bli det ;)
    Stor klem fra meg til deg :)

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)