søndag 6. januar 2013

De 3 store..

Dagens søndagshygge består av intensiv tolkning at disse kjekke mannfolkene:


De 3 store; Marx, Weber, og Mr. Durkheim.
Jeg forsto at det skulle bli mye tørt lesestoff på min vei mot å bli samfunnsviter.
Men hei; nå kunne jeg ikke ha spyttet på deg om jeg hadde villet engang.
Alt er ikke like spennende, men mye er det.. Neste år skal vi velge fordypningsemne..
Og jeg tror alt blir 1000ganger mer intressant derfra.
Ikveld er det Durkheim, selvmordet og jeg.. Boken altså, ikke handlingen :)

Go klem Musefletta

3 kommentarer:

  1. Oj masse lykke til med lesingen:)flinke du er:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. jeg har lest min andel av disse kara i politisk idéhistorie og jeg er forsynt *ler*

    Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Flink du er :)

    Ønsker deg en fin uke *klem*

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)