lørdag 5. januar 2013

Da var første muntlige unnagjort etter "ferien".
Heldig som jeg er har jeg 3 til, til uken også..
Mandag begynner ungene i barnehagen igjen, her var vi nemmelig så lykkeliglottet
at vi fikk vannkopper til jul.Minstefisen har klart seg bra tross alt, 
jeg trodde det skulle bli verre :)

nyter jeg helg, og innimellom de store sosiologiske klassikerne trykker jeg inn
Beverly Hills 90210. Ah jeg så alltid det på tv med søstern min når jeg var yngre..

Nå har jeg vært så heldig å få DVD-boksen, så nå kan jeg godte meg i kroken her etter
ungene er i seng!

Håper deres lørdag blir skinnene.
Klem Musefletta

6 kommentarer:

  1. Off vannkopper ! Her er mine begge ferdig med det.. Men de fikk det begge når de var veldig små, å da er jo faren for att de får det igjen.. Men det har gått i barnehagen til Liam flere ganger, å han har ikkje fått det igjen. Så trur han er gått klar :)

    Så deilig krok :D Vil gjerne se mer av huset :D
    Takk for kjekk kommentar<3
    Klem

    SvarSlett
  2. Vannkopper er kjedelig, MEN veldig greit å bli ferdig med de også :)

    Vi har ikke fått vannkopper i huset enda.

    Håper også du får en fin fin lørdag! :)

    Klem/Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelig stuen deres er :)
    Må le hver gang jeg ser det berømte bordet ditt :)
    Da dukker historien opp om hvordan du fikk det med deg hjem...hi, hi ;)
    Ha en strålende søndag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  4. Så koselig stue. Digger bordet ditt :-) godt nyttår :-)

    SvarSlett
  5. ÅÅh, det husker jeg at jeg så hver dag etter skolen når jeg var ungdom:D *minner*

    SvarSlett
  6. Huff, så kjedelig med vannkopper! Men godt å bli ferdig med det. Så hyggelig at du blogger igjen, har savnet deg i bloggverden.

    Beverly Hills <3 Jeg har alle sesongene på dvd også!

    Klemklem

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)