søndag 20. januar 2013

Hvem er du?

Jeg tror alle har det..
Den ene tingen som skaper alle følelser.
Som gir deg den følelsen.. Følelsen av alt.
Ditt Heroin.

Vakre Ole Paus' Disguise

Mitt er musikken.
Ikke musikken i seg men poesien i den.
Sammen.
Når jeg oppdager noe nytt kan jeg høre den om igjen og om igjen..
I dagesvis.


Mitt hjerte ligger nærmest Kent.
Hvilke poeter!
 

I kveld har jeg delt en av mine viktigste puslebiter med dere :)
Og jeg anbefaler dere virkelig til å høre på disse tre jeg har lagt ut her. 
De er alle fantastiske!

Hva er din avhengighet?

3 kommentarer:

  1. Hmm min avhenighet? Sandelig om jeg vet.... Muligens bilkjøring og musikk og det samtidig. Gjerne med at jeg synger med for full hals, det er lykke det. ;D Men jeg tror det er mange ting som er min greie på mange forskjellige nivåer ;)

    Takk for at du delte dette med meg. ;)
    Ha en flott kveld.
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  2. det var et veldig godt spørsmål. Kjærlighet, barna mine og sjokolade kanskje:)
    Ha en super uke!
    klem

    SvarSlett
  3. Takk for fine sangsnutter! Var mye snørr og tårer i studioet under sangen til Paus =)Han har jo ikke akkurat verdens vakreste stemme, men han formidler jo noe på en litt unik måte. Faktisk litt herlig at man satser på en sangkarriere med den stemmen som utgangspunkt - OG lykkes med det!!

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)