onsdag 23. januar 2013

Fabler om sommer..

Jeg elsker våren.. Og sommeren.
I år blir derimot vår første sommer uten egen uteplass.
Det er noe jeg ikke setter så stor pris på.. men slik er det.

Vi har i hvertfall det vi kaller "Tarmen".
Navnet kommer ikke av lukten, men av dens lange, smale utførelse ;)
Vår balkong. Vi skal nok få det koselig der også..

Jeg har samlet litt inspirasjonsbilder fra google.
Mine kriterier for sommeren er; En liten kosekrok, hvor det også er mulig å spise.
Blomster, levende lys, vinglass i solnedgang. Samt at det skal være mulighet for å sette ut
ett lite plaskebasseng til ungene på varme dager, hvor ikke kan dra til stranden.
Vi skal nok få det til :)

Ønsker dere en fin dag, jeg er hjemme med sykling i dag også..
Håper det slipper snart.

Klem Musefletta

4 kommentarer:

  1. Kjenner jeg deg rett, så kommer tarmen til å bli ett nydelig sted til sommeren :)
    Fine inspirasjons bilder.
    Fortsatt god bedring til syklingen.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Skjønner deg godt men trur du får det veldig koselig til med det du har og så er det godt ein kan farte ut på flotte dager:)
    Så herlig det blir til våren og sommeren,varme og grønt og frodig rundt oss;)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Samme her, gleder meg stort til sommer og sol! Tenker nok dere får det fint :)

    Håper sykingen er frisk igjen :) Klem

    SvarSlett
  4. Hei og godt nytt år:)
    Ja lengter etter sol og lyser tider. Tarmen blir sikkert kjempefin og finner sikkert en løsning til uteplass:)
    God helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)