mandag 17. september 2012

Glorifisering..



Jeg skal ikke lyve for dere.
Dette er tøft. Vi har i snitt over 100 sider å lese hver dag.
Det er akademisk, det er tørt, og tunglest.



Men det er også forbannet interessant.
Jeg skal med hånden på hjertet si at jeg kjemper, at jeg savner hjemme.
Og at jeg synes 3år er fryktelig lang tid.

Men jeg er ikke negativ. Jeg vet at i andre enden av alle disse bøkene finnes
drømmejobben min. Og for hver side jeg forstår, er jeg en side nærmere målet.

Jeg har ei heller mistet noe.. Jeg finner meg selv!
Ett mennske blir ett menneske gjennom selvrealisering.
Jeg skal ikke drives av drifter, jeg skal søke mitt høyeste potensiale.
Jeg vet det finnes, og jeg skal dit.
Selv om veien er tung å gå!

Ønsker dere en fantastisk start på uken.
Be the best you that you can be!

6 kommentarer:

  1. Heisann du.
    Jeg har vel skjønt at tiden din brukes på studier, men det er jo veldig koselig at du er innom hos meg å leser. Selvfølgelig enda koseligere med en liten kommentar, men jeg slenger nok innom en kommentar her hos deg når det dukker opp et nytt innlegg. ;)
    Det er utrolig viktig å stadig lære seg nye ting slik at man utvikles selv, selv om jeg ikke alltid er den beste til å sette i gang med noe nytt, så tvinger jeg meg selv til nettopp det av og til.

    Ha en lærerik uke. ;)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Synest du er utrulig tøff og flink,skjønner at det er tøft studie med masse lesing og alt og det står virkelig respekt av deg og som du seier det å utdanne seg fram mot ein drømmejobb er jo supert:)
    Lykke til,du er best:))
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei fine du :)
    Syns du er kjempe flink :)
    Takk for kommentar, lenge siden eg har vert innom desverre..Men er grådig dårlig på å lese blogger for tiden. Har liksom ikkej tiden til det <3 Men bedre skal det bli :)Så du hører nok fra meg ganske snart ;);)
    Ønsker deg ei nydelig uke !:) <3
    Klem

    SvarSlett
  4. Synes du er ei tøff jente jeg!
    Og ikke minst veldig flink :)
    Med din vilje kommer det til å gå så bra ♥

    Setter stor pris på de fine kommentarene fra deg ♥
    Må vel prøve å bli bedre på å kommentere selv. Noen ganger er det så enkelt å bare legge ut en innlegg og la det være med det.

    Lykke til med studiene!
    Håper du får ei kjempe fin uke :)

    SvarSlett
  5. Hei, og tuuuusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Er SÅ koselig når nye bliggvenner finner veien til meg og legger igjen et spor :)

    For et fantastisk innlegg dette var... Ble motivert bare av å lese det! Likte så godt det med at for hver nye side du forstår, er du en side nermere målet! Helt herlig :) Masse lykke til!
    Jeg skal no følge med deg og har lagt meg til som følger :)

    Genialt med ukesmenyer! Slik inspirasjon trenger jeg.
    Vi lager slike vi også, men de er rimelig like fra uke til uke :P

    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Du er tøff! Jeg er sikker på at dere klarer dette finfint :)

    Klemklem

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)