onsdag 8. august 2012

Musikken i hjertet..

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å lage ett fint ferieinnlegg til dere, men 
kamerakabelen er forøyeblikket utenfor rekkevidde.
Istedet vil jeg vie denne tiden til musikken.

Jeg er avhengi.

Så nå tenkte jeg at jeg skulle dele med dere de låtene som er mest hørt i min spilleliste i
disse dager. Jeg hadde blitt veldig glad om dere kunne dele deres favoritter med meg også:)
Jeg elsker å opptage ny musikk <3

Kent- Socker. Kent er fantastiske, de er poetri med melodi.
Aline Devecerski- Flytta på dig! Vel, det er i skam jeg bare digger denne låten.
Oslo Ess- Caroline. Litt Jokkeinspirerte. Jeg synes de er gode.
kaizers orchestra - hjerteknuser. Vakker rett og slett.
Ebba Grön- Die mauer. En svensk punkpoet uten dess like.
Ras Cricket - Polisen slår. Er noe ved denne.. Hører den igjen og igjen.

Det var litt av en smågodtpose. 
Dette er noe som bor i mine ører.

Hva bor i dine? 

Ellers må jeg si at det er herlig å ha tid til å blogge igjen.
Jeg har såå mye å vise dere, bare kamerasladden kommer i hus <3

2 kommentarer:

  1. Så mange fine låter du deler :)

    Har savnet deg :)

    Godt å høre at dere er på plass og at dere finner dere til rette.

    Takk for fine ord inne hos meg i dag *rørt*

    I dag skinner solen på Nesåsen, deilig!
    Håper sola skinner hos deg også :)
    klem

    SvarSlett
  2. Så mange fine låter og så kjekkt å høre fra deg igjen:)
    Alltid så koseligt med et nytt innlegg fra deg:)
    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)