søndag 3. juni 2012

Slumre.



Nå har jeg trykket på slumre i over 20dager..
Eksamen er tatt, jeg tror jeg står og venter i spenning.
Vi har nytt solen.
Feiret bursdag.
En uke til har vi vært i Falun..
Jeg gleder meg til å fortelle dere alt om det :)

I dag titter jeg bare inn for å si at jeg har trekt pusten, og er
klar for en herlig sommer/bloggtid, har jo savnet dere tross alt :)

 Slenger ved ett bilde av alle gutta mine fra Pinsen.
Jeg digger bildet, det skjer så mye. Det er bilde av alt,
Og av ingenting.
 

Ønsker dere alle en riktig fin søndag, så blogges vi snart igjen <3

8 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake søte!

    Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

    Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei :) Nydelig bilde og så nydelige guttene dine er. Ønsker deg en flott søndag i nabolandet Klem

    SvarSlett
  3. Så godt å høyre fra deg igjen:)Nydelig bilde av guttene:)
    Ønsker deg ein flott søndag!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  4. Koselig bilde av guttene dine :)

    Nyt det som er igjen av søndagen og ha ei fin, ny sommeruke ♥

    SvarSlett
  5. Så fint bilde :)

    Håper eksamen gikk bra, det gjorde den nok :)

    Ha en fin kveld *klem*

    SvarSlett
  6. Så herlig bilde! Sommerlig! :D

    Koselig med innlegg igjen søte! FIN uke til deg! KLeM Anine

    SvarSlett
  7. Underbar bild och du har varit så flink med examen och allt - nu ska du bara njuta av sommaren!

    Och du... STORT GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN! Jag hade helt missat det... Men så otroligt skoj och jag önskar er all lycka till! Love is in the air!

    Önskar dig en finfin start på veckan! Jag går runt och längtar efter att sommaren ska komma tillbaka igen.

    Kram Joy

    SvarSlett
  8. Så herlig bilde:)
    Håper eksamen gikk bra,vennen:)
    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)