onsdag 20. juni 2012

Årets fest?

Når sant skal sier er jeg dårlig på å gjøre ting enkelt.
Inviterer jeg til middag, er det treretters.
Inviterer jeg til fest? Ja da..


Det hele startet med at vi skulle ha en utflyttningsfest før vi flytter til Falun.
Det har seg også slik at jeg er enormt svak for temafester. Og at det i tilegg att denne lørdagen
er både sommer og St.hans...

Bestemte jeg oss for at vi i år skulle lage festival i hagen.
Dette med telt passet utmerket da vi har bodd litt her og der, og har venner fra de samme stedene.
Nå har dette vært oppe i planlegging en stund, og det meste begynner falle på plass, til og med nabovarsel! 

Vi har ordnet ett par band. Ja, de skal spille på scenen vår. (Aka verandaen..) .
Senere blir det åpen scene og karaoke.

I går malte vi ett Stort festival skilt. 
Vi har tvinnet festivalarmbånd til den store gullmedalje.
Vi har fått tak i hør og bør av småtteri som høres festival til rett og slett, og vi
er veldig klare for en one night only, Vindheia open air 2012.

Så dagene fremover går i rigging og planlegging.
Mat skal lages.. skilt, goodiebag og stands.
I år slår vi virkelig på stortromma for å lage en uforglemmelig fest for våre nærmeste.

(Ungene skal på midtsommarafton hos farfar og farmor).

På toppen som en aldri så liten kirsebær har jeg halsbetennelse og bronkitt.
Velvel.. Det får gå!

Fin onsdag alle <3

6 kommentarer:

  1. Så utrolig moro!! Kreative sjeler :D

    Masse lykke til og god bedring!
    Ta en sterk shot av noe slag ;)

    Klem herfra!

    SvarSlett
  2. Oi, det høres ut som det kommer til å bli knall gøy!
    Kos dere masse :)
    Flink du er!

    God bedring ♥

    SvarSlett
  3. Wow..her blir ingenting gjort halvveis:) Jeg er som deg, elsker å stelle istand og gjøre ting stort:)
    Lykke til med festivalen, god bedring og ha en fin kveld:)
    klem

    SvarSlett
  4. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    så moro med egen festival! YEAY!

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett
  5. Så moro :D Dt blir nok kjempegøy!!

    Chorizobiff kjøpte jeg på meny, men det går nok ann og lage selv. Biff med chorizo surret rundt, men masse kremost på toppen. Nam nam!

    Klemklem

    SvarSlett
  6. Kan tenke meg dere koste dere:) Har vært inne å lest fra ipaden, men har ikke tatt meg tid til å kommentere i det siste, men nå har jeg god tid igjen;)
    Håper alt står bra til med deg og dine,søta.
    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)