torsdag 12. juli 2012

On my way.

Da var det opp og avgjort da.
Jeg skal bli samfunnsviter. Etter første året kan jeg selv velge
om jeg vil fordype med i statsvitenskap eller sosiologi. Da faller valget for meg på sistnevte.

Jeg gleder meg, og tror det blir ett spennende karrierevalg,
dog veldig krevene. Det er mye stoff, mye tørt stoff. Og forelesninger.
Jeg tror også det kommer til å bli tøft å henge med i disse svingene med ett hjem, 2 små gutter og en studerende samboer. Med jeg er tagget og jeg skal komme i mål!

Det fine er jo at vi trenger en pc til, da sambis skal ha den vi har nå.
Og mitt gamle gull ikke fungerer uten lader ;)

Kan jo si jeg var temmelig kjapp på avtrekker'n der.
Allerede er denne søtnosen på vet hjem i postkassa mi.
Oh happy day:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med skoleplass da! :)

    Stå på! Du er flink! Grattis med ny laptop,
    blir alt mere moro også! ;)

    GOD helg! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere med skuleplass og studering og alt:)
    Du er flink og eg er sikker på at det går fint sjølv om det er masse arbeid.
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med studievalg :)

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å kommentere :)